Jeszcze więcej aktualnych trendów w Galerii Katowickiej

150x110

W Galerii Katowickiej sukcesywnie przybywa najemców. W maju w przestrzeniach centrum swoje sklepy otworzyły marki 5.10.15 i Briju. W najbliższym czasie do grona najemców dołączy jeszcze 8 innych marek.

W sklepie 5.10.15. klienci znajdą starannie uszyte kolekcje dziecięce na każdą okazję. W asortymencie marki dostępne są produkty dla chłopców i dziewczynek, niemowlaków i dzieci starszych. Sklep 5.10.15. zlokalizowany jest na poziomie -1, naprzeciwko sklepu Smyk.

Drugim nowym najemcą Galerii Katowickiej jest sklep jubilerski marki Briju, która oferuje zróżnicowane materiałowo kolekcje pierścionków (w tym zaręczynowych), naszyjników, bransoletek, kolczyków i innych produktów dla niego i dla niej. Sklep Briju usytuowany jest na poziomie 0 Galerii Katowickiej, tuż przy Pizza Hut i schodach ruchomych od strony ul. 3 Maja.

- Cieszą nas nowe marki w portfolio Galerii Katowickiej i cieszą te, o których będziemy informować wkrótce. Skala ostatniego etapu komercjalizacji świadczy o umacniającym się zaufaniu retailerów do Galerii Katowickiej, co ma mocne uzasadnienie w bardzo dobrych wynikach obiektu. W tym roku odwiedzalność utrzymuje się na poziomie ok. 1,2 mln Klientów miesięcznie, co daje nawet 18% wzrosty względem roku poprzedniego, który dla Galerii Katowickiej był rokiem rekordów. Podobnie ma się sprawa wzrostu sprzedaży w obiekcie. W 2016 nadal, podobnie jak w zeszłym roku, odnotowujemy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, sięgające nawet 25% - mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej. Coraz bardziej popularna wśród Ślązaków aplikacja zakupowa Galerii Katowickiej połączona z programem lojalnościowym i systemem nawigacji personalnej, bardzo napięty kalendarz kampanii i wydarzeń na terenie obiektu upewniają najemców, że od Galerii Katowickiej otrzymają pełne wsparcie prowadzonego biznesu - mówi Dawid Prymas, Dyrektor Marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Przed nadejściem lata swoje do grona najemców Galerii Katowickiej dołączą kolejne marki. W sumie dyrekcja centrum zapowiada aż 8 nowych najemców. Wśród nich znajdzie się m.in. Martes Sport, w którym dostępna będzie odzież, obuwie i akcesoria renomowanych marek: Arena, Hi-Tec, Magnum, Martes i Iguana. Multibrand zostanie otwarty na poziomie +2.


dostarczył infoWire.pl